Tutorial WordPress: Redirecționează automat către Checkout după adăugarea unui produs în coș WooCommerce

Reducerea numărului de pași între produs și plată poate crește rata de conversie. Cu o simplă funcție, poți face ca utilizatorii să fie redirecționați direct către pagina de checkout imediat ce adaugă un produs în coș.


✅ Ce vei învăța:

  • Cum să folosești filtre WooCommerce

  • Cum să forțezi o redirecționare după acțiunea „Add to Cart”

  • Cum să îmbunătățești experiența utilizatorului


🧩 Codul:

1. Deschide fișierul functions.php al temei tale (preferabil tema copil).

Adaugă următorul cod:

add_filter('woocommerce_add_to_cart_redirect', 'redirect_to_checkout_after_add_to_cart');

function redirect_to_checkout_after_add_to_cart($url){
   return wc_get_checkout_url();
}

🔍 Cum funcționează:

  • woocommerce_add_to_cart_redirect este un filtru care permite modificarea destinației după adăugarea unui produs în coș.

  • wc_get_checkout_url() returnează linkul către pagina de checkout.

  • Așadar, utilizatorul sare peste pagina „Coș” și ajunge direct la plată.


📌 Alte sugestii:

  • Dacă vrei să păstrezi pagina de coș, dar totuși să adaugi automat produsul fără reîncărcare, poți activa AJAX add to cart din setările WooCommerce.

  • Această funcție este utilă mai ales pentru magazine care vând un singur produs per comandă (de exemplu: bilete, cursuri, produse digitale).


🛡️ Notă de siguranță:

Dacă folosești o temă care se actualizează regulat, folosește o temă child sau un plugin de tip Code Snippets, pentru a nu pierde modificările.


🎯 Concluzie

Această mică modificare simplifică drastic procesul de cumpărare. Este ideală pentru conversii rapide, mai ales pe mobil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish